Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

merhaba

merhaba,

benim adim Dr.Kemal Alicija,dцrt yil eski seksen
(84years old ), i kanada gelen, kocam turk. kocam bir turkiye
vatandasi, onun adi Emrah Kamel,40years icin evli ama hicbir
cocuk, olumunden bu yana ben de Kanser ve fibroid sorunlari ile
mucadele ediyor.

olumunden once,o yatirilan US$11.5Million,Londra'da bir guvenlik
sirketi ile, hastanede olmeden once,O siparis guvenlik sirketi,
konsinye Turkiye'ye gondermek icin,Turkiye'de benim kocam kiz
kardesi.

Ama ben kocamin kiz kardesi turkiye temasa gectiginde,o olmustu
soylendi. o avcilar depremde oldu.
Hastanede ben su anda,kisa bir sure icinde kanser veya yaslilik
olecek,Doktorum bana ben benim hastalik nedeniyle yasamak icin
sadece 2 ay var.

Ben bagislamaya karar verdi,Bir hayir kurumu icin para,bireysel
korkan adamis Tanri,kim turkiye olmalidir,ve turkiye yoksul
insanlara yardim etmek icin para kullanmaniz gerekir.Motherless
evleri/yetimhaneler ve dul.

i guvenilir bir kisi umutsuz bir ihtiyac,bazi resimler eklemek
niyetinde,ama sonraki e-posta icerecektir.
Ben turkce guzel yazma degilim, cunku benim turkce yazili affet.
Bu paranin % 40 will be sizin ve aileniz icin,Motherless icin% 60.

hizli hareket etmek zorundayiz,ben kocamin akrabasi sunmak icin
basarisiz olursa, para london hukumet olacak.

size cevap zaman,ben size ne yapmaniz gerektigi konusunda daha
fazla direktifler verecek.

email:mrsalicikema@rediffmail.com

Thanks
Kemal Alicija

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου